Ogłoszenie o zamówieniu
Postępowania poniżej 130 000 złotych na realizację zamówienia publicznego
I. Nazwa oraz adres zamawiającego. Nazwa zamówienia
Gmina Miejska Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków NIP 676 101 37 17
Odbiorca: Samorządowe Przedszkole Nr 176 w Krakowie, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Telefon 12 658 56 95, fax 12 658 56 95, strona internetowa www.przedszkole176.eprzedszkola.pl, e-mail: p176@mjo.krakow.pl, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert na zadanie pn.:
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienia udziela się z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „Ustawą Pzp” ( tj. Dz. U. z 2019 r. poz.2019 z póżn zm.) w oparciu o art.4 pkt.2 ustawy Pzp. Wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 złotych.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie, ul. Aleksandry 15 zgodnie z załącznikiem 1 do zamówienia.
Wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
-pieczywo ( chleby, bułki, weki, chałki )- świeże, dobrze wyrośnięte, nie pogniecione, nie pokruszone, bez śladów pleśni
- wyroby cukiernicze ( drożdżówki) – świeże, nie pogniecione, nie pokruszone,
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówionej partii pieczywa i wyrobów cukierniczych, rozładunku w siedzibie Zamawiającego przy ul.Aleksandry15 w Krakowie w dniach roboczych do godziny 7.00 rano, 5 razy w tygodniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: Dostawy odbywać się będą 5 razy w tygodniu w okresie od 1 września 2024 do dnia 31 sierpnia 2025 z wyłączeniem przerwy wakacyjnej na każdorazowe zamówienie przesłane mailem, faksem lub telefonicznie bądź na piśmie przez Zamawiającego do Wykonawcy. Planowana liczba dostaw 232.
V. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawca spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej
i w tym celu przedstawi aktualny wpis do działalności gospodarczej.
Wykonawca spełnia wymogi posiadania doświadczenia i wykaże, że wykonywał
w przeciągu ostatnich 3 lat od daty ostatecznego składania ofert przynajmniej dwóch Zamawiających,
u których można sprawdzić jakość wykonywanych usług.
VII. Dokumenty, jakie Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie, forma dokumentów.
Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
1.Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę, zawierający:
– Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy,
- Siedzibę ( firmy) albo miejsce zamieszkania i adres ( zakładu) Wykonawcy,
- Numer NIP
- Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty,
- Cenę oferty.
2.Kalkulacje ofertową- prawidłowo wypełniony formularz asortymentowo – cenowy zgodnie
z załącznikiem nr 2 do niniejszego postępowania.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się
z Wykonawcami.
1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailem drogą pisemną lub faksem.
2.Korespondencje pisemną należy kierować na adres: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków.
3.Korespondencję w formie mailowej należy kierować na adres: p176@mjo.krakow.pl
4.Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu 12 658 56 95
5.Ofertę postępowaniu można złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6.Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zaklejonych kopertach.
7.Kopertę należy zaadresować do Zamawiającego z podaniem nazwy zadania i klauzulą nie otwierać przed dniem 20 sierpnia 2024 roku godz. 11.00 .
8.Zamawiający zaleca opisanie koperty nazwą Wykonawcy, w celu umożliwienia zwrotu oferty
w przypadku złożenia jej po upływie terminu składania ofert.
9.Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznakowania koperty.
10.Oferty opakowane w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed otwarciem koperty lub oferty w nie zaklejonych kopertach nie będą rozpatrywane.
11.Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez jej otwarcia.
IX. Miejsce i termin otwarcia oferty: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Sekretariat, dnia 20 sierpnia 2024 o godz. 11.05.
X. Miejsce i termin składania ofert: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Sekretariat, dnia 20 sierpnia 2024 do godz. 11.00 .
XI. Opis obliczania ceny.
1.Przez cenę rozumie się wynagrodzenie brutto.
2.Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę zamówienia.
3.Cena oferty może być tylko jedna.
4.Cena oferty winna być wyrażona w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną, spośród ważnych ofert.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert
w celu realizacji zamówienia.
1.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi (pisemnie, mailowo lub faksem) Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej.
2.Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od wykonywania realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
XIII. Dodatkowe informacje.
Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej jest za wysoka w stosunku do środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Załącznik Nr 1
Szczegółowy wykaz pieczywa i wyrobów cukierniczych wchodzące w skład dostawy- dotyczący zadania:
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
Lp. |
Nazwa |
Jednostka miary |
Ilość |
1 |
Chleb myślenicki krojony |
Szt |
400 |
2 |
Chleb półmetrowy krojony |
Kg |
20 |
3 |
Chleb mączny krojony |
Szt |
220 |
4 |
Chleb pasterski krojony |
Szt |
150 |
5 |
Chleb graham myślenicki krojony |
Szt |
20 |
6 |
Chleb słoneczny krojony |
Szt |
370 |
7 |
Chleb pszenny krojony |
Szt |
125 |
8 |
Chleb żytni domowy |
Szt |
120 |
9 |
Ciasto drożdżowe z owocami |
Kg |
30 |
10 |
Ciasto marchewkowe |
Kg |
20 |
11 |
Weka krojona |
Szt |
200 |
12 |
Bułka kajzerka |
Szt |
400 |
13 |
Bułka mała |
Szt |
1100 |
14 |
Bułka grahamka |
Szt |
150 |
15 |
Bułka kajzerka razowa |
Szt |
150 |
16 |
Chałka krojona |
Szt |
120 |
17 |
Chleb graham pszenny krojony |
Szt |
350 |
18 |
Bagietka pszenna |
Szt |
160 |
19 |
Chleb z łopaty krojony |
Kg |
100 |
20 |
Chleb zakopiański krojony |
Szt |
380 |
21 |
Bułka tarta |
Kg |
90 |
22 |
Ciastka owsiane |
Kg |
20 |
23 |
Drożdżówka |
Szt |
200 |
24 |
Drożdżówki mini |
Kg |
220 |
Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości zamówienia max o 20% ze względu na nieobecności dzieci.
Załącznik Nr 2
Szczegółowy wykaz zamówienia- dotyczący zadania:
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
Lp. |
Nazwa |
Jednostka miary |
Ilość |
Cena jednostkowa netto |
Wartość brutto ( cena za całość z VAT) kol. 4 x kol. 5 +VAT |
1 |
Chleb myślenicki krojony |
Szt |
400 |
|
|
2 |
Chleb półmetrowy krojony |
Kg |
20 |
|
|
3 |
Chleb mączny krojony |
Szt |
220 |
|
|
4 |
Chleb pasterski krojony |
Szt |
150 |
|
|
5 |
Chleb graham myślenicki krojony |
Szt |
20 |
|
|
6 |
Chleb słoneczny krojony |
Szt |
370 |
|
|
7 |
Chleb pszenny krojony |
Szt |
125 |
|
|
8 |
Chleb żytni domowy |
Szt |
120 |
|
|
9 |
Ciasto drożdżowe z owocami |
Kg |
30 |
|
|
10 |
Ciasto marchewkowe |
Kg |
20 |
|
|
11 |
Weka krojona |
Szt |
200 |
|
|
12 |
Bułka kajzerka |
Szt |
400 |
|
|
13 |
Bułka mała |
Szt |
1100 |
|
|
14 |
Bułka grahamka |
Szt |
150 |
|
|
15 |
Bułka kajzerka razowa |
Szt |
150 |
|
|
16 |
Chałka krojona |
Szt |
120 |
|
|
17 |
Chleb graham pszenny krojony |
Szt |
350 |
|
|
18 |
Bagietka pszenna |
Szt |
160 |
|
|
19 |
Chleb z łopaty krojony |
Kg |
100 |
|
|
20 |
Chleb zakopiański krojony |
Szt |
380 |
|
|
21 |
Bułka tarta |
Kg |
90 |
|
|
22 |
Ciastka owsiane |
Kg |
20 |
|
|
23 |
Drożdżówka |
Szt |
200 |
|
|
24 |
Drożdżówki mini |
Kg |
220 |
|
|
|
Razem wartość oferty |
|
|
Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości zamówienia max o 20% ze względu na nieobecności dzieci.
……………………………………………
Podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy/
Pieczęć imienna
Ogłoszenie o zamówieniu
Postępowania poniżej 130 000 złotych na realizację zamówienia publicznego
I. Nazwa oraz adres zamawiającego. Nazwa zamówienia
Gmina Miejska Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, NIP 676 101 37 17
Odbiorca - Samorządowe Przedszkole Nr 176 w Krakowie, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Telefon 12 658 56 95, fax 12 658 56 95, strona internetowa www..przedszkole176.eprzedszkola.pl, e-mail: p176@mjo.krakow.pl, , zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert na zadanie pn.:
Dostawa mięsa, wyrobów mięsnych, drobiu, wyrobów wędliniarskich do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienia udziela się z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „Ustawą Pzp” ( tj. Dz. U. z 2019 r. poz.2019 z późn. zm.) w oparciu o art.4 pkt.2 ustawy Pzp. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej z złotych równowartości 130 000 złotych.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wyrobów mięsnych, drobiu, wyrobów wędliniarskich do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie, ul. Aleksandry 15 zgodnie z załącznikiem 1 do zamówienia.
Wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
-mięso świeże, bez obcych zapachów
-mięso z drobiu – w barwie naturalnej, nie dopuszcza się wylewów krwawych, bez obcych zapachów
-wędlina – struktura plastra dość ścisła, konsystencja soczysta, smak i zapach charakterystyczny dla danego gatunku, bez obcych zapachów
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówionej partii artykułów spożywczych, rozładunku
i wniesienia do magazynu żywnościowego na 1 piętrze w siedzibie Zamawiającego przy ul. Aleksandry 15 w Krakowie w dniach roboczych w godzinach 7.00 – 12.30, 1 raz w tygodniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: Dostawy odbywać się będą 1raz w tygodniu w okresie od 1 września 2024 do dnia 31 sierpnia 2025 z wyłączeniem przerwy wakacyjnej na każdorazowe zamówienie przesłane faksem lub telefonicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy. Planowana liczba dostaw 48
V. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawca spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej
i w tym celu przedstawi aktualny wpis do działalności gospodarczej.
Wykonawca spełnia wymogi posiadania doświadczenia i wykaże, że wykonywał
w przeciągu ostatnich 3 lat od daty ostatecznego składania ofert przynajmniej dwóch Zamawiających,
u których można sprawdzić jakość wykonywanych usług.
VII. Dokumenty, jakie Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie, forma dokumentów.
Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
1.Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę, zawierający:
– Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy,
- Siedzibę ( firmy) albo miejsce zamieszkania i adres ( zakładu) Wykonawcy,
- Numer NIP
- Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty,
- Cenę oferty.
2. Kalkulacje ofertową- prawidłowo wypełniony formularz asortymentowo – cenowy zgodnie
z załącznikiem nr 2 do niniejszego postępowania.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się
z Wykonawcami.
1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailem drogą pisemną lub faksem.
2.Korespondencje pisemną należy kierować na adres: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry
15, 30-837 Kraków.
3.Korespondencję w formie mailowej należy kierować na adres: p176@mjo.krakow.pl
4.Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu 12 658 56 95
5.Ofertę postępowaniu można złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6.Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zaklejonych kopertach.
7.Kopertę należy zaadresować do Zamawiającego z podaniem nazwy zadania i klauzulą nie otwierać przed dniem 20 sierpnia 2024 roku godz. 11.00 .
8.Zamawiający zaleca opisanie koperty nazwą Wykonawcy, w celu umożliwienia zwrotu oferty
w przypadku złożenia jej po upływie terminu składania ofert.
9.Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznakowania koperty.
10.Oferty opakowane w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią prze otwarciem koperty lub oferty
w nie zaklejonych kopertach nie będą rozpatrywane.
11.Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez jej otwarcia.
IX. Miejsce i termin otwarcia oferty: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Sekretariat, dnia 20 sierpnia 2024 godz. 11.05.
X. Miejsce i termin składania ofert: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Sekretariat, do dnia 20 sierpnia 2024 do godz. 11.00 .
XI. Opis obliczania ceny.
1.Przez cenę rozumie się wynagrodzenie brutto.
2.Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę zamówienia.
3.Cena oferty może być tylko jedna.
4.Cena oferty winna być wyrażona w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną, spośród ważnych ofert.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert
w celu realizacji zamówienia.
1.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi (pisemnie, mailowo lub faksem) Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej.
2.Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od wykonywania realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
XIII. Dodatkowe informacje.
Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej jest za wysoka w stosunku do środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Załącznik Nr 1
Szczegółowy wykaz mięsa, wyrobów mięsnych, drobiu i wyrobów wędliniarskich wchodzące w skład dostawy- dotyczący zadania:
Dostawa mięsa, wyrobów mięsnych, drobiu, wyrobów wędliniarskich do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
Lp. |
Nazwa |
Jednostka miary |
ilość |
1 |
Schab wp. b/k |
Kg |
125 |
2 |
Mięso od szynki. b/k |
Kg |
80 |
3 |
Mięso pieczeń wołowa |
Kg |
140 |
4 |
Cielęcina b/k |
Kg |
120 |
5 |
Filet z indyka |
Kg |
210 |
6 |
Filet z kurczaka |
Kg |
125 |
7 |
Udziec z indyka bez skóry |
Kg |
55 |
8 |
Mięso rosołowe z kością ( rozbratel, szponder) |
Kg |
20 |
9 |
Udka z kurczaka |
Kg |
210 |
10 |
Szynka staropolska |
Kg |
40 |
11 |
Kiełbasa szynkowa wieprzowa |
Kg |
25 |
12 |
Kiełbasa małopolska |
Kg |
20 |
13 |
Filet wędzony z indyka |
Kg |
55 |
14 |
Szynka z indyka |
Kg |
30 |
15 |
Szynka z kurczaka |
Kg |
45 |
16 |
Szynka pieczona |
Kg |
10 |
17 |
Wędzonka |
Kg |
25 |
18 |
Kiełbasa galicyjska |
Kg |
10 |
19 |
Parówki cielęce |
Kg |
60 |
20 |
Kurczak |
Kg |
10 |
21 |
Mięso mielone wp-wołowe |
Kg |
130 |
22 |
Filet z indyka pieczony w foremce |
Kg |
30 |
23 |
Filet z kurczaka w foremce |
Kg |
30 |
24 |
Szynka naturalna |
Kg |
10 |
25 |
Kiełbasa krakowska |
Kg |
15 |
26 |
Schab pieczony |
Kg |
10 |
27 |
Kiełbasa zwyczajna |
Kg |
10 |
Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości zamówienia max o 20% ze względu na nieobecności dzieci.
Załącznik Nr 2
Szczegółowy wykaz zamówienia- dotyczący zadania:
Dostawa mięsa, wyrobów mięsnych, drobiu, wyrobów wędliniarskich do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
Lp. |
Nazwa |
Jednostka miary |
Ilość |
Cena jednostkowa netto |
Wartość brutto ( cena za całość z VAT) kol. 4 x kol. 5+VAT |
1 |
Schab wp. b/k |
Kg |
125 |
|
|
2 |
Mięso od szynki. b/k |
Kg |
80 |
|
|
3 |
Mięso pieczeń wołowa |
Kg |
140 |
|
|
4 |
Cielęcina b/k |
Kg |
120 |
|
|
5 |
Filet z indyka |
Kg |
210 |
|
|
6 |
Filet z kurczaka |
Kg |
125 |
|
|
7 |
Udziec z indyka bez skóry |
Kg |
550 |
|
|
8 |
Mięso rosołowe z kością ( rozbratel, szponder) |
Kg |
20 |
|
|
9 |
Udka z kurczaka |
Kg |
210 |
|
|
10 |
Szynka staropolska |
Kg |
40 |
|
|
11 |
Kiełbasa szynkowa wieprzowa |
Kg |
25 |
|
|
12 |
Kiełbasa małopolska |
Kg |
20 |
|
|
13 |
Filet wędzony z indyka |
Kg |
55 |
|
|
14 |
Szynka z indyka |
Kg |
30 |
|
|
15 |
Szynka z kurczaka |
Kg |
45 |
|
|
16 |
Szynka pieczona |
Kg |
10 |
|
|
17 |
Wędzonka |
Kg |
25 |
|
|
18 |
Kiełbasa galicyjska |
Kg |
10 |
|
|
19 |
Parówki cielęce |
Kg |
60 |
|
|
20 |
Kurczak |
Kg |
10 |
|
|
21 |
Mięso mielone wp-wołowe |
Kg |
130 |
|
|
22 |
Filet z indyka w foremce |
Kg |
30 |
|
|
23 |
Filet z kurczaka w foremce |
Kg |
30 |
|
|
24 |
Szynka naturalna |
Kg |
10 |
|
|
25 |
Kiełbasa krakowska |
Kg |
15 |
|
|
26 |
Schab pieczony |
Kg |
10 |
|
|
27 |
Kiełbasa zwyczajna |
Kg |
10 |
|
|
|
Razem wartość oferty |
|
|
Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości zamówienia max o 20% ze względu na nieobecności dzieci.
……………………………………………
Podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy
Pieczęć imienna
Ogłoszenie o zamówieniu
Postępowania poniżej 130 000 złotych na realizację zamówienia publicznego
I. Nazwa oraz adres zamawiającego. Nazwa zamówienia
Gmina Miejska Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, NIP 676 101 37 17
Odbiorca - Samorządowe Przedszkole Nr 176 w Krakowie, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Telefon 12 658 56 95, fax 12 658 56 95, strona internetowa www.przedszkole176.eprzedszkola.pl, e-mail: p176@mjo.krakow.pl, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert na zadanie pn.:
Dostawa nabiału do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienia udziela się z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „Ustawą Pzp” ( tj. Dz. U. z 209 r. poz.2019 z późń. zm.) w oparciu o art.4 pkt.2 ustawy Pzp. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej z złotych równowartości 130 000 złotych.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów nabiałowych do Samorządowego Przedszkola Nr 176
w Krakowie, ul. Aleksandry 15 zgodnie z załącznikiem 1 do zamówienia.
Wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
-ser twarogowy – czysty smak i zapach, struktura i konsystencja jednolita, barwa biała do kremowej
o wystarczająco długim terminie przydatności do spożycia
-ser żółty – smak łagodny, delikatny, barwa jednolita w całej masie, konsystencja zwarta, nie rozpadająca się podczas krojenia, skórka niezbyt gruba, gładka, bez mechanicznych uszkodzeń o wystarczająco długim terminie przydatności do spożycia
-mleko, masło, jogurt, śmietana, kefir – bez obcych smaków i zapachów, o wystarczająco długim terminie przydatności do spożycia
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówionej partii artykułów spożywczych, rozładunku
i wniesienia do magazyn żywnościowego na 1 piętrze w siedzibie Zamawiającego przy ul. Aleksandry 15
w Krakowie w dniach roboczych w godzinach 7.00 – 12.30, 1 raz w tygodniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: Dostawy odbywać się będą 1 raz w tygodniu w okresie od 1 września 2024 do dnia 31 sierpnia 2025 z wyłączeniem przerwy wakacyjnej na każdorazowe zamówienie przesłane faksem lub telefonicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy. Planowana liczba dostaw 46
V. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawca spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej
i w tym celu przedstawi aktualny wpis do działalności gospodarczej.
Wykonawca spełnia wymogi posiadania doświadczenia i wykaże, że wykonywał
w przeciągu ostatnich 3 lat od daty ostatecznego składania ofert przynajmniej dwóch Zamawiających,
u których można sprawdzić jakość wykonywanych usług.
VII. Dokumenty, jakie Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie, forma dokumentów.
Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
1.Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę, zawierający:
– Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy,
- Siedzibę ( firmy) albo miejsce zamieszkania i adres ( zakładu) Wykonawcy,
- Numer NIP
- Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty,
- Cenę oferty.
2. Kalkulacje ofertową- prawidłowo wypełniony formularz asortymentowo – cenowy zgodnie
z załącznikiem nr 2 do niniejszego postępowania.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się
z Wykonawcami.
1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailem drogą pisemną lub faksem.
2.Korespondencje pisemną należy kierować na adres: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków.
3.Korespondencję w formie mailowej należy kierować na adres: p176@mjo.krakow.pl
4.Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu 12 658 56 95
5.Ofertę postępowaniu można złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6.Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zaklejonych kopertach.
7.Kopertę należy zaadresować do Zamawiającego z podaniem nazwy zadania i klauzulą nie otwierać przed dniem 20 sierpnia 2024 roku godz. 11.00 .
8.Zamawiający zaleca opisanie koperty nazwą Wykonawcy, w celu umożliwienia zwrotu oferty
w przypadku złożenia jej po upływie terminu składania ofert.
9.Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznakowania koperty.
10.Oferty opakowane w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią prze otwarciem koperty lub oferty w nie zaklejonych kopertach nie będą rozpatrywane.
11.Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez jej otwarcia.
IX. Miejsce i termin otwarcia oferty: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Sekretariat, dnia 20 sierpnia 2024 o godz. 11.05.
X. Miejsce i termin składania ofert: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Sekretariat, dnia 20 sierpnia 2024 do godz. 11.00 .
XI. Opis obliczania ceny.
1.Przez cenę rozumie się wynagrodzenie brutto.
2.Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę zamówienia.
3.Cena oferty może być tylko jedna.
4.Cena oferty winna być wyrażona w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną, spośród ważnych ofert.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert
w celu realizacji zamówienia.
1.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi (pisemnie, mailowo lub faksem) Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej.
2.Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od wykonywania realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
XIII. Dodatkowe informacje.
Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej jest za wysoka w stosunku do środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Załącznik Nr 1
Szczegółowy wykaz nabiału wchodzących w skład dostawy- dotyczący zadania:
Dostawa nabiału do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
Lp. |
Nazwa |
Jednostka miary |
ilość |
1 |
Mleko 2% |
L |
5000 |
2 |
Ser biały półtłusty 250 g |
Szt |
300 |
3 |
Jogurt naturalny 400 g |
Szt |
300 |
4 |
Ser biały 1 kg wiaderko |
Szt |
120 |
5 |
Śmietana 12% 400 Krasnystaw |
Szt |
120 |
6 |
Śmietana 18% 400 Krasnystaw |
Szt |
380 |
7 |
Kefir 1l naturalny |
Szt |
140 |
8 |
Masło 82% tł.200 g |
Szt |
1400 |
9 |
Maślanka naturalna |
Szt |
50 |
10 |
Serek biały 450 g |
Szt |
50 |
11 |
Ser żółty 400 g |
Szt |
100 |
12 |
Jogurt naturalny 150 g |
Szt |
700 |
13 |
Mleko b/l 1 l |
Szt |
120 |
14 |
Ser biały półtłusty b/l 250 g |
Szt |
40 |
15 |
Serek biały z ziołami/szczypiorkiem 150 g |
Szt |
1500 |
16 |
Serek biały b/l 150 g |
Szt |
300 |
17 |
Ser żółty b/l 150 g |
Szt |
30 |
Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości zamówienia max o 20% ze względu na nieobecności dzieci.
Załącznik Nr 2
Szczegółowy wykaz zamówienia- dotyczący zadania:
Dostawa nabiału do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
Lp. |
Nazwa |
Jednostka miary |
Ilość |
Cena jednostkowa z VAT |
Wartość brutto ( cena za całość z VAT) kol. 4 x kol. 5+VAT |
1 |
Mleko 2% |
L |
5000 |
|
|
2 |
Ser biały półtłusty 250 g |
Szt |
575 |
|
|
3 |
Jogurt naturalny 400 g |
Szt |
300 |
|
|
4 |
Ser biały 1 kg wiaderko |
Szt |
120 |
|
|
5 |
Śmietana 12% 300 g Krasnystaw |
Szt |
120 |
|
|
6 |
Śmietana 18% 360 g Krasnystaw |
Szt |
380 |
|
|
7 |
Kefir 1l naturalny |
Szt |
140 |
|
|
8 |
Masło 82 % tł. 200 g |
Szt |
1400 |
|
|
9 |
Maślanka naturalna |
Szt |
50 |
|
|
10 |
Serek biały 450 g |
Szt |
50 |
|
|
11 |
Ser żółty 400 g |
Szt |
100 |
|
|
12 |
Jogurt naturalny 150 g |
Szt |
700 |
|
|
13 |
Mleko b/l 1 l |
Szt |
120 |
|
|
14 |
Ser biały półtłusty b/l 250 g |
Szt |
40 |
|
|
15 |
Serek biały z ziołami/szczypiorkiem 150 g |
Szt |
1500 |
|
|
16 |
Serek biały b/l 150 g |
Szt |
300 |
|
|
17 |
Ser żółty b/l 150 g |
Szt |
30 |
|
|
|
Razem wartość oferty |
|
|
Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości zamówienia max o 20% ze względu na nieobecności dzieci.
Podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy
Pieczęć imienna
Ogłoszenie o zamówieniu
Postępowania poniżej 130 000 złotych na realizację zamówienia publicznego
I. Nazwa oraz adres zamawiającego. Nazwa zamówienia
Gmina Miejska Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków – Odbiorca: Samorządowe Przedszkole Nr 176 w Krakowie, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Telefon 12 658 56 95, fax 12 658 56 95, strona internetowa www.przedszkole176.eprzedszkola.pl, e-mail: p176@mjo.krakow.pl, Regon 121331170, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert na zadanie pn.:
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienia udziela się z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „Ustawą Pzp” ( tj. Dz. U. z 2019 r. poz.2019 z póżn zm.) w oparciu o art.4 pkt.2 ustawy Pzp. Wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 złotych.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie, ul. Aleksandry 15 zgodnie z załącznikiem 1 do zamówienia.
Wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
-pieczywo ( chleby, bułki, weki, chałki )- świeże, dobrze wyrośnięte, nie pogniecione, nie pokruszone, bez śladów pleśni
- wyroby cukiernicze ( drożdżówki) – świeże, nie pogniecione, nie pokruszone,
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówionej partii pieczywa i wyrobów cukierniczych, rozładunku w siedzibie Zamawiającego przy ul.Aleksandry15 w Krakowie w dniach roboczych do godziny 7.00 rano, 5 razy w tygodniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: Dostawy odbywać się będą 5 razy w tygodniu w okresie od 1 września 2023 do dnia 31 sierpnia 2024 z wyłączeniem przerwy wakacyjnej na każdorazowe zamówienie przesłane mailem, faksem lub telefonicznie bądź na piśmie przez Zamawiającego do Wykonawcy. Planowana liczba dostaw 232.
V. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawca spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej
i w tym celu przedstawi aktualny wpis do działalności gospodarczej.
Wykonawca spełnia wymogi posiadania doświadczenia i wykaże, że wykonywał
w przeciągu ostatnich 3 lat od daty ostatecznego składania ofert przynajmniej dwóch Zamawiających,
u których można sprawdzić jakość wykonywanych usług.
VII. Dokumenty, jakie Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie, forma dokumentów.
Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
1.Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę, zawierający:
– Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy,
- Siedzibę ( firmy) albo miejsce zamieszkania i adres ( zakładu) Wykonawcy,
- Numer NIP
- Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty,
- Cenę oferty.
2.Kalkulacje ofertową- prawidłowo wypełniony formularz asortymentowo – cenowy zgodnie
z załącznikiem nr 2 do niniejszego postępowania.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się
z Wykonawcami.
1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailem drogą pisemną lub faksem.
2.Korespondencje pisemną należy kierować na adres: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków.
3.Korespondencję w formie mailowej należy kierować na adres: p176@mjo.krakow.pl
4.Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu 12 658 56 95
5.Ofertę postępowaniu można złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6.Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zaklejonych kopertach.
7.Kopertę należy zaadresować do Zamawiającego z podaniem nazwy zadania i klauzulą nie otwierać przed dniem 4 sierpnia 2023 roku godz. 11.00 .
8.Zamawiający zaleca opisanie koperty nazwą Wykonawcy, w celu umożliwienia zwrotu oferty
w przypadku złożenia jej po upływie terminu składania ofert.
9.Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznakowania koperty.
10.Oferty opakowane w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed otwarciem koperty lub oferty w nie zaklejonych kopertach nie będą rozpatrywane.
11.Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez jej otwarcia.
IX. Miejsce i termin otwarcia oferty: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Sekretariat, dnia 4 sierpnia 2023 o godz. 11.05.
X. Miejsce i termin składania ofert: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Sekretariat, dnia 4 sierpnia 2023 do godz. 11.00 .
XI. Opis obliczania ceny.
1.Przez cenę rozumie się wynagrodzenie brutto.
2.Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę zamówienia.
3.Cena oferty może być tylko jedna.
4.Cena oferty winna być wyrażona w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną, spośród ważnych ofert.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert
w celu realizacji zamówienia.
1.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi (pisemnie, mailowo lub faksem) Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej.
2.Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od wykonywania realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
XIII. Dodatkowe informacje.
Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej jest za wysoka w stosunku do środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Załącznik Nr 1
Szczegółowy wykaz pieczywa i wyrobów cukierniczych wchodzące w skład dostawy- dotyczący zadania:
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
Lp. |
Nazwa |
Jednostka miary |
Ilość |
1 |
Chleb myślenicki krojony |
Szt |
340 |
2 |
Chleb półmetrowy krojony |
Kg |
20 |
3 |
Chleb mączny krojony |
Szt |
160 |
4 |
Chleb pasterski krojony |
Szt |
110 |
5 |
Chleb razowy myślenicki krojony |
Szt |
80 |
6 |
Chleb słoneczny krojony |
Szt |
210 |
7 |
Chleb pszenny krojony |
Szt |
110 |
8 |
Chleb żytni domowy |
Szt |
110 |
9 |
Chleb orkiszowy krojony |
Szt |
300 |
10 |
Weka krojona |
Szt |
230 |
11 |
Bułka kajzerka |
Szt |
730 |
12 |
Bułka mała |
Szt |
950 |
13 |
Bułka grahamka |
Szt |
100 |
14 |
Bułka kajzerka razowa |
Szt |
200 |
15 |
Chałka krojona |
Szt |
125 |
16 |
Chleb graham pszenny krojony |
Szt |
260 |
17 |
Bagietka pszenna |
Szt |
150 |
18 |
Chleb tygrysek z ziarnami krojony |
Szt |
80 |
19 |
Chleb z łopaty krojony |
Kg |
90 |
20 |
Chleb zakopiański krojony |
Szt |
310 |
21 |
Bułka tarta |
Kg |
90 |
22 |
Ciastka owsiane |
Kg |
20 |
23 |
Drożdżówka |
Szt |
150 |
24 |
Drożdżówki mini |
Kg |
80 |
Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości zamówienia max o 20% ze względu na nieobecności dzieci.
Załącznik Nr 2
Szczegółowy wykaz zamówienia- dotyczący zadania:
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
Lp. |
Nazwa |
Jednostka miary |
Ilość |
Cena jednostkowa netto |
Wartość brutto ( cena za całość z VAT) kol. 4 x kol. 5 +VAT |
1 |
Chleb myślenicki krojony |
Szt |
340 |
|
|
2 |
Chleb półmetrowy krojony |
Kg |
20 |
|
|
3 |
Chleb mączny krojony |
Szt |
160 |
|
|
4 |
Chleb pasterski krojony |
Szt |
110 |
|
|
5 |
Chleb razowy myślenicki krojony |
Szt |
80 |
|
|
6 |
Chleb słoneczny krojony |
Szt |
210 |
|
|
7 |
Chleb pszenny krojony |
Szt |
110 |
|
|
8 |
Chleb żytni domowy |
Szt |
110 |
|
|
9 |
Chleb orkiszowy krojony |
Szt |
300 |
|
|
10 |
Weka krojona |
Szt |
230 |
|
|
11 |
Bułka kajzerka |
Szt |
730 |
|
|
12 |
Bułka mała |
Szt |
950 |
|
|
13 |
Bułka grahamka |
Szt |
100 |
|
|
14 |
Bułka kajzerka razowa |
Szt |
200 |
|
|
15 |
Chałka krojona |
Szt |
125 |
|
|
16 |
Chleb graham pszenny krojony |
Szt |
260 |
|
|
17 |
Bagietka pszenna |
Szt |
150 |
|
|
18 |
Chleb tygrysek z ziarnami krojony |
Szt |
80 |
|
|
19 |
Chleb z łopaty krojony |
Kg |
90 |
|
|
20 |
Chleb zakopiański krojony |
Szt |
310 |
|
|
21 |
Bułka tarta |
Kg |
90 |
|
|
22 |
Ciastka owsiane |
Kg |
20 |
|
|
23 |
Drożdżówka |
Szt |
150 |
|
|
24 |
Drożdżówki mini |
Kg |
80 |
|
|
Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości zamówienia max o 20% ze względu na nieobecności dzieci.
……………………………………………
Podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy/
Pieczęć imienna
Ogłoszenie o zamówieniu
Postępowania poniżej 130 000 złotych na realizację zamówienia publicznego
I. Nazwa oraz adres zamawiającego. Nazwa zamówienia
Gmina Miejska Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, Odbiorca - Samorządowe Przedszkole Nr 176 w Krakowie, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Telefon 12 658 56 95, fax 12 658 56 95, strona internetowa www..przedszkole176.eprzedszkola.pl, e-mail: p176@mjo.krakow.pl, NIP 679 30 55 848, Regon 121331170, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert na zadanie pn.:
Dostawa mięsa, wyrobów mięsnych, drobiu, wyrobów wędliniarskich do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienia udziela się z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „Ustawą Pzp” ( tj. Dz. U. z 2019 r. poz.20193 z późn. zm.) w oparciu o art.4 pkt.2 ustawy Pzp. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej z złotych równowartości 130 000 euro.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wyrobów mięsnych, drobiu, wyrobów wędliniarskich do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie, ul. Aleksandry 15 zgodnie z załącznikiem 1 do zamówienia.
Wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
-mięso świeże, bez obcych zapachów
-mięso z drobiu – w barwie naturalnej, nie dopuszcza się wylewów krwawych, bez obcych zapachów
-wędlina – struktura plastra dość ścisła, konsystencja soczysta, smak i zapach charakterystyczny dla danego gatunku, bez obcych zapachów
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówionej partii artykułów spożywczych, rozładunku
i wniesienia do magazynu żywnościowego na 1 piętrze w siedzibie Zamawiającego przy ul. Aleksandry 15 w Krakowie w dniach roboczych w godzinach 7.00 – 12.30, 1 raz w tygodniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: Dostawy odbywać się będą 1raz w tygodniu w okresie od 1 września 2023 do dnia 31 sierpnia 2024 z wyłączeniem przerwy wakacyjnej na każdorazowe zamówienie przesłane faksem lub telefonicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy. Planowana liczba dostaw 48
V. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawca spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej
i w tym celu przedstawi aktualny wpis do działalności gospodarczej.
Wykonawca spełnia wymogi posiadania doświadczenia i wykaże, że wykonywał
w przeciągu ostatnich 3 lat od daty ostatecznego składania ofert przynajmniej dwóch Zamawiających,
u których można sprawdzić jakość wykonywanych usług.
VII. Dokumenty, jakie Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie, forma dokumentów.
Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
1.Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę, zawierający:
– Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy,
- Siedzibę ( firmy) albo miejsce zamieszkania i adres ( zakładu) Wykonawcy,
- Numer NIP
- Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty,
- Cenę oferty.
2. Kalkulacje ofertową- prawidłowo wypełniony formularz asortymentowo – cenowy zgodnie
z załącznikiem nr 2 do niniejszego postępowania.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się
z Wykonawcami.
1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailem drogą pisemną lub faksem.
2.Korespondencje pisemną należy kierować na adres: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry
15, 30-837 Kraków.
3.Korespondencję w formie mailowej należy kierować na adres: p176@mjo.krakow.pl
4.Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu 12 658 56 95
5.Ofertę postępowaniu można złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6.Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zaklejonych kopertach.
7.Kopertę należy zaadresować do Zamawiającego z podaniem nazwy zadania i klauzulą nie otwierać przed dniem 4 sierpnia 2023 roku godz. 11.00 .
8.Zamawiający zaleca opisanie koperty nazwą Wykonawcy, w celu umożliwienia zwrotu oferty
w przypadku złożenia jej po upływie terminu składania ofert.
9.Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznakowania koperty.
10.Oferty opakowane w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią prze otwarciem koperty lub oferty w nie zaklejonych kopertach nie będą rozpatrywane.
11.Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez jej otwarcia.
IX. Miejsce i termin otwarcia oferty: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Sekretariat, dnia 4 sierpnia 2023 godz. 11.05.
X. Miejsce i termin składania ofert: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Sekretariat, do dnia 4 sierpnia 2023 do godz. 11.00 .
XI. Opis obliczania ceny.
1.Przez cenę rozumie się wynagrodzenie brutto.
2.Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę zamówienia.
3.Cena oferty może być tylko jedna.
4.Cena oferty winna być wyrażona w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną, spośród ważnych ofert.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert
w celu realizacji zamówienia.
1.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi (pisemnie, mailowo lub faksem) Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej.
2.Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od wykonywania realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
XIII. Dodatkowe informacje.
Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej jest za wysoka w stosunku do środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Załącznik Nr 1
Szczegółowy wykaz mięsa, wyrobów mięsnych, drobiu i wyrobów wędliniarskich wchodzące w skład dostawy- dotyczący zadania:
Dostawa mięsa, wyrobów mięsnych, drobiu, wyrobów wędliniarskich do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
Lp. |
Nazwa |
Jednostka miary |
ilość |
1 |
Schab wp. b/k |
Kg |
100 |
2 |
Mięso od szynki. b/k |
Kg |
70 |
3 |
Mięso pieczeń wołowa |
Kg |
120 |
4 |
Cielęcina b/k |
Kg |
110 |
5 |
Filet z indyka |
Kg |
200 |
6 |
Filet z kurczaka |
Kg |
140 |
7 |
Udziec z indyka bez skóry |
Kg |
480 |
8 |
Mięso rosołowe z kością ( rozbratel, szponder) |
Kg |
20 |
9 |
Udka z kurczaka |
Kg |
160 |
10 |
Szynka staropolska |
Kg |
40 |
11 |
Kiełbasa szynkowa wieprzowa |
Kg |
20 |
12 |
Kiełbasa małopolska |
Kg |
25 |
13 |
Filet wędzony z indyka |
Kg |
40 |
14 |
Szynka z indyka |
Kg |
20 |
15 |
Szynka z kurczaka |
Kg |
40 |
16 |
Szynka pieczona |
Kg |
15 |
17 |
Wędzonka |
Kg |
25 |
18 |
Kiełbasa galicyjska |
Kg |
15 |
19 |
Parówki cielęce |
Kg |
110 |
20 |
Kurczak |
Kg |
20 |
21 |
Mięso mielone wp-wołowe |
Kg |
110 |
22 |
Filet z indyka pieczony w foremce |
Kg |
25 |
23 |
Filet z kurczaka w foremce |
Kg |
40 |
24 |
Szynka naturalna |
Kg |
15 |
25 |
Kiełbasa krakowska |
Kg |
10 |
26 |
Schab pieczony |
Kg |
10 |
27 |
Kiełbasa zwyczajna |
Kg |
10 |
Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości zamówienia max o 20% ze względu na nieobecności dzieci.
Załącznik Nr 2
Szczegółowy wykaz zamówienia- dotyczący zadania:
Dostawa mięsa, wyrobów mięsnych, drobiu, wyrobów wędliniarskich do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
Lp. |
Nazwa |
Jednostka miary |
ilość |
Cena jednostkowa netto |
Wartość brutto (cena za całość z VAT) kol..4 x kol. 5 +VAT |
1 |
Schab wp. b/k |
Kg |
100 |
|
|
2 |
Mięso od szynki. b/k |
Kg |
70 |
|
|
3 |
Mięso pieczeń wołowa |
Kg |
120 |
|
|
4 |
Cielęcina b/k |
Kg |
110 |
|
|
5 |
Filet z indyka |
Kg |
200 |
|
|
6 |
Filet z kurczaka |
Kg |
140 |
|
|
7 |
Udziec z indyka bez skóry |
Kg |
480 |
|
|
8 |
Mięso rosołowe z kością ( rozbratel, szponder) |
Kg |
20 |
|
|
9 |
Udka z kurczaka |
Kg |
160 |
|
|
10 |
Szynka staropolska |
Kg |
40 |
|
|
11 |
Kiełbasa szynkowa wieprzowa |
Kg |
20 |
|
|
12 |
Kiełbasa małopolska |
Kg |
25 |
|
|
13 |
Filet wędzony z indyka |
Kg |
40 |
|
|
14 |
Szynka z indyka |
Kg |
20 |
|
|
15 |
Szynka z kurczaka |
Kg |
40 |
|
|
16 |
Szynka pieczona |
Kg |
15 |
|
|
17 |
Wędzonka |
Kg |
25 |
|
|
18 |
Kiełbasa galicyjska |
Kg |
15 |
|
|
19 |
Parówki cielęce |
Kg |
110 |
|
|
20 |
Kurczak |
Kg |
20 |
|
|
21 |
Mięso mielone wp-wołowe |
Kg |
110 |
|
|
22 |
Filet z indyka pieczony w foremce |
Kg |
25 |
|
|
23 |
Filet z kurczaka w foremce |
Kg |
40 |
|
|
24 |
Szynka naturalna |
Kg |
15 |
|
|
25 |
Kiełbasa krakowska |
Kg |
10 |
|
|
26 |
Schab pieczony |
Kg |
10 |
|
|
27 |
Kiełbasa zwyczajna |
Kg |
10 |
|
|
Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości zamówienia max o 20% ze względu na nieobecności dzieci.
……………………………………………
Podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy
Pieczęć imienna
Ogłoszenie o zamówieniu
Postępowania poniżej 130 000 złotych na realizację zamówienia publicznego
I. Nazwa oraz adres zamawiającego. Nazwa zamówienia
Gmina Miejska Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, Odbiorca - Samorządowe Przedszkole Nr 176 w Krakowie, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Telefon 12 658 56 95, fax 12 658 56 95, strona internetowa www.przedszkole176.eprzedszkola.pl, e-mail: p176@mjo.krakow.pl, NIP 679 30 55 848, Regon 121331170, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert na zadanie pn.:
Dostawa nabiału do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienia udziela się z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „Ustawą Pzp” ( tj. Dz. U. z 209 r. poz.2019 z późń. zm.) w oparciu o art.4 pkt.2 ustawy Pzp. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej z złotych równowartości 130 000 euro.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów nabiałowych do Samorządowego Przedszkola Nr 176
w Krakowie, ul. Aleksandry 15 zgodnie z załącznikiem 1 do zamówienia.
Wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
-ser twarogowy – czysty smak i zapach, struktura i konsystencja jednolita, barwa biała do kremowej
o wystarczająco długim terminie przydatności do spożycia
-ser żółty – smak łagodny, delikatny, barwa jednolita w całej masie, konsystencja zwarta, nie rozpadająca się podczas krojenia, skórka niezbyt gruba, gładka, bez mechanicznych uszkodzeń o wystarczająco długim terminie przydatności do spożycia
-mleko, masło, jogurt, śmietana, kefir – bez obcych smaków i zapachów, o wystarczająco długim terminie przydatności do spożycia
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówionej partii artykułów spożywczych, rozładunku
i wniesienia do magazyn żywnościowego na 1 piętrze w siedzibie Zamawiającego przy ul. Aleksandry 15
w Krakowie w dniach roboczych w godzinach 7.00 – 12.30, 1 raz w tygodniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: Dostawy odbywać się będą 1 raz w tygodniu w okresie od 1 września 2023 do dnia 31 sierpnia 2024 z wyłączeniem przerwy wakacyjnej na każdorazowe zamówienie przesłane faksem lub telefonicznie przez Zamawiającego do Wykonawcy. Planowana liczba dostaw 47
V. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawca spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej
i w tym celu przedstawi aktualny wpis do działalności gospodarczej.
Wykonawca spełnia wymogi posiadania doświadczenia i wykaże, że wykonywał
w przeciągu ostatnich 3 lat od daty ostatecznego składania ofert przynajmniej dwóch Zamawiających,
u których można sprawdzić jakość wykonywanych usług.
VII. Dokumenty, jakie Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie, forma dokumentów.
Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
1.Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę, zawierający:
– Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy,
- Siedzibę ( firmy) albo miejsce zamieszkania i adres ( zakładu) Wykonawcy,
- Numer NIP
- Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty,
- Cenę oferty.
2. Kalkulacje ofertową- prawidłowo wypełniony formularz asortymentowo – cenowy zgodnie
z załącznikiem nr 2 do niniejszego postępowania.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się
z Wykonawcami.
1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailem drogą pisemną lub faksem.
2.Korespondencje pisemną należy kierować na adres: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków.
3.Korespondencję w formie mailowej należy kierować na adres: p176@mjo.krakow.pl
4.Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu 12 658 56 95
5.Ofertę postępowaniu można złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6.Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zaklejonych kopertach.
7.Kopertę należy zaadresować do Zamawiającego z podaniem nazwy zadania i klauzulą nie otwierać przed dniem 4 sierpnia 2023 roku godz. 11.00 .
8.Zamawiający zaleca opisanie koperty nazwą Wykonawcy, w celu umożliwienia zwrotu oferty
w przypadku złożenia jej po upływie terminu składania ofert.
9.Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznakowania koperty.
10.Oferty opakowane w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią prze otwarciem koperty lub oferty
w nie zaklejonych kopertach nie będą rozpatrywane.
11.Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez jej otwarcia.
IX. Miejsce i termin otwarcia oferty: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Sekretariat, dnia 4 sierpnia 2023 o godz. 11.05.
X. Miejsce i termin składania ofert: Samorządowe Przedszkole Nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków, Sekretariat, dnia 4 sierpnia 2023 do godz. 11.00 .
XI. Opis obliczania ceny.
1.Przez cenę rozumie się wynagrodzenie brutto.
2.Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę zamówienia.
3.Cena oferty może być tylko jedna.
4.Cena oferty winna być wyrażona w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną, spośród ważnych ofert.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert
w celu realizacji zamówienia.
1.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi (pisemnie, mailowo lub faksem) Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej.
2.Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od wykonywania realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
XIII. Dodatkowe informacje.
Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej jest za wysoka w stosunku do środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Załącznik Nr 1
Szczegółowy wykaz nabiału wchodzących w skład dostawy- dotyczący zadania:
Dostawa nabiału do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
Lp. |
Nazwa |
Jednostka miary |
ilość |
1 |
Mleko 2% |
L |
5000 |
2 |
Ser biały półtłusty 250 g |
Szt |
575 |
3 |
Ser żółty 400 g |
Szt |
80 |
4 |
Jogurt naturalny 400 g |
Szt |
450 |
5 |
Ser biały 1 kg wiaderko |
Szt |
120 |
6 |
Śmietana 12% 400 Krasnystaw |
Szt |
80 |
7 |
Śmietana 18% 400 Krasnystaw |
Szt |
400 |
8 |
Kefir 1l naturalny |
Szt |
100 |
9 |
Masło 82% tł.200 g |
Szt |
1400 |
10 |
Maślanka naturalna |
Szt |
60 |
11 |
Serek biały 400 g |
Szt |
60 |
12 |
Ser żółty |
Kg |
10 |
13 |
Jogurt naturalny 180 g |
Szt |
100 |
14 |
Ser biały półtłusty Piątnica 250 g |
Szt |
430 |
15 |
Ser biały b/l 150 g |
Szt |
60 |
16 |
Serek homogenizowany 150 g |
Szt |
800 |
17 |
Ser mozzarella |
Kg |
6 |
18 |
Mleko 1 l 2% b/l |
Szt |
60 |
19 |
Ser biały ziołami 150 g |
Szt |
60 |
20 |
Jogurt naturalny 380 g b/l |
Szt |
60 |
Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości zamówienia max o 20% ze względu na nieobecności dzieci.
Załącznik Nr 2
Szczegółowy wykaz zamówienia- dotyczący zadania:
Dostawa nabiału do Samorządowego Przedszkola Nr 176 w Krakowie
Lp. |
Nazwa |
Jednostka miary |
ilość |
Cena jednostkowa netto |
Wartość brutto (cena za całość z VAT) kol. 4 x kol. 5 +VAT |
1 |
Mleko 2% |
L |
5000 |
|
|
2 |
Ser biały półtłusty 250 g |
Szt |
575 |
|
|
3 |
Ser żółty 400 g |
Szt |
80 |
|
|
4 |
Jogurt naturalny 400 g |
Szt |
450 |
|
|
5 |
Ser biały 1 kg wiaderko |
Szt |
120 |
|
|
6 |
Śmietana 12% 400 Krasnystaw |
Szt |
80 |
|
|
7 |
Śmietana 18% 400 Krasnystaw |
Szt |
400 |
|
|
8 |
Kefir 1l naturalny |
Szt |
100 |
|
|
9 |
Masło 82% tł.200 g |
Szt |
1400 |
|
|
10 |
Maślanka naturalna |
Szt |
60 |
|
|
11 |
Serek biały 400 g |
Szt |
60 |
|
|
12 |
Ser żółty |
Kg |
10 |
|
|
13 |
Jogurt naturalny 180 g |
Szt |
100 |
|
|
14 |
Ser biały półtłusty Piątnica 250 g |
Szt |
430 |
|
|
15 |
Ser biały b/l 150 g |
Szt |
60 |
|
|
16 |
Serek homogenizowany 150 g |
Szt |
800 |
|
|
17 |
Ser mozzarella |
Kg |
6 |
|
|
18 |
Mleko 1 l 2% b/l |
Szt |
60 |
|
|
19 |
Ser biały ziołami 150 g |
Szt |
60 |
|
|
20 |
Jogurt naturalny 380 g b/l |
Szt |
60 |
|
|
Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości zamówienia max o 20% ze względu na nieobecności dzieci.
Podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy
Pieczęć imienna